• Język: Polski Polski
  • Waluta: PLN
  • zmień

Język:

Waluta:

Zwroty plików

  1. Reklamacja składana przez Użytkownika, w związku z niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem usług, powinna zostać sporządzona w formie pisemnej oraz określać:
  • Użytkownika, w sposób umożliwiający jego identyfikację,
  • nazwę Konta, którego reklamacja dotyczy,
  • przedmiot reklamacji,
  • okoliczności uzasadniające reklamację.
  1. Reklamacja winna zostać przesłana pod adresem Administratora.
  2. Administrator rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni od daty jej doręczenia, a następnie prześle Użytkownikowi odpowiedź, wskazującą sposób rozstrzygnięcia reklamacji oraz uzasadnienie.
  3. Firma MidiPlay nie ponosi odpowiedzialności za wszelkie zmiany dokonane w pliku przez klienta ( modyfikacje, przeróbki, migracje i optymalizacje pliku GM do innych formatów np: zmian i optymalizacja do formatu Tyros (XG) lub Korg RX - za wszelkie takie zmiany błędy w pliku wynikające z modyfikacji ponosi nabywa pliku. 
  4. Pliki, które zostały zmodyfikowane i przerobione a przy tym uległy uszkodzeniu (np: tekst karaoke oraz inne nie będą poprawiane prze midiplay.pl

 

Informujemy że:

Ustawa o prawach konsumenta (DzU z 2014 r - poz. 827, art.38) daje możliwość zwrotu zakupu w ciągu 14 dni od jego nabycia.

UWAGA!

W przypadku treści elektronicznych ( pliki midi, mp3, ), w momencie pobrania produktu cyfrowego przez Klienta - Klient traci możliwość zwrotu zakupionego produktu.

Wymianie nie podlegają również pliki zamówione przez pomyłkę i pliki pobrane z serwera.

Reguluje to ustawa o prawach konsumenta (DzU z 2014 r., poz. 827, art.38).

Szybki kontakt
Zadzwoń: 601 096 735

Napisz: midiplay@midiplay.pl
Newsletter

X Zamknij

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu mechanizmu cookie w Twojej przeglądarce.